Wednesday 23 February 2011

B yang gile gile :))

Salam . ^^ . noraB bukan sowg yg seyess tp bile d org yg pijak kepala mmg noraB marahhhh gile okeyyy . : D ,
sakit ta hati y'all kalo ade someone yg sifat die aduhhh !!! memang geram laaa . . sifat yg mulut suke kepohhhh , ta benti ckap .. asyik potpet jee mcm mak cik aku tengok . aishhh , -_-'' . Da laa tu , asyik salahkan org lain pulak tu . padahal salah die beb , mmg setan kott prangai die . lepas tu suke sangat cecite cecite kat org lain pasal pekung org . aduhh , mmg kot jenis kawan mcm ni ta boleh buat kwn ?? ta taw laaa , ,
Mungkin die rase happy kot lepas buat tu sume , HEY KAWAN !! sedar sikit diri tu , kalo ingatkan hati aku ta nak weyh kawan dengan kau tp aku ni bukan girl yg suke pilih kawan , aku kawan dengan sume org . HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! geram betul aku . tengoklaaa nanti , memang aku basuh kau habis habis kotttttt .

No comments:

Post a Comment