Wednesday 23 February 2011

Bersabarla duhai hati

Semalam 23hb aku dpt cerita yg buat jantung aku gerak pantas . Aku tahu akak aku n my mom pergi hspital pagi tu . After that aku suruh akak aku tepon aku . Memang aku ta sangka n tkejut gile bile akak aku cerite die g hspital coz dada belah kanan die sakit . Lepas check2 tu , doktor ingat sebab payudara ke apa ke tp elok je . Lepas tu doktor ckp na check paru paru , time ni aku bual bual aku da rase ta sedap hati dah . Akak aku kata after check tu doktor ade nmpak bende putih sebesar duit syiling 20sen dekat paru paru akak aku . Doktor tu ckp die pelik kenapa ade bende tu dekat paru paru coz sptutnye ta de taw .
Akak aku kata isnin ni die kene g hspital JB (sultanah Aminah) YA ALLAH , kau lindungilah kakak ku YA ALLAH . KAU berikanlah kesihatan kepadanya , janganlah kau memberikan musibah kepada keluarga kami YA ALLAH . AMIN ~
*Nora sentiasa berdoa untuk keluarga

No comments:

Post a Comment