Sunday 27 February 2011

:RINDU DIA PULAKKK!!::

: D  . hari ni rase penat pulak . penat kutip stiker smalam ta hilang hilang lagi . (: . ADOii !! assgment banyak laa . . kene asses , itu ini , :( . sabooo je laaa . xD . UHHH , tetiba rase rindu kat orang tu . HEHE , oh lol . . lame gileee kottt aku ta jumpe die :( last skali tahun lepas kott . Aku lupew doe ~
Sejak sejak aku stadyy kat perakkk ni mmg da lame gile ta jumpe die . Act , die tu budak yang aku minat gile time kat skola beb . . xD . Orangnya not bad laa , coz die comell KOTTT aku suke . *_* . . HEHE . Tapi kesian aku , die mane na nampak aku kat skola dulu . HOTT kot die dulu kat skola . Mana na layan budak bmasaalah macam aku kott . HAHAHAH . . aku mmg byak masaalah kott kat skola dulu . hehe , . smnggu kalo ta masuk bilik dsiplin memang ta sah . masuk masuk asyik kene ceramah jew dengan ustazz tsalah jalan tu . Ingat lagi name die ISKANDAR MAULANA . siap pakai serban lagi .  -_-" . . warakkk gilee doe tapi aku tgok mcm gatal je . :b .
Aku selalu bayangkan kalo dak laki yang aku minat ni kahwin , kuat ke aku na g umah die tgok die kahwin ???OHH LOL , jauh gile aku fikir . . tp seyesss beb , aku penah tfikir bende tu . Dasyattt kan . . HAHAHA .
sampai skang aku ingat die taw . Aku penah janji yang aku akan tunggu die tapi bile da kat uitm ni , janji aku tu kene tiup angin kott . HAHAHAHAHAH !!! lawak gilee . . tapi aku still ingat die taw .
Rase rase na balik JB lagi 2week laa , hajat na skip class dua hari . -_-" . . adoii , SETAN kiri kanan ni .
KAWAN KAWAN MEH SINI BACAKAN AYAT AYAT PENENANG KAT TELINGA AKU . hari hari aku buat keje gile doe ,. HAHAHA ,

No comments:

Post a Comment